Antyspam
ARTYKUŁY OGŁOSZENIA FIRMY

Będzie spotkanie w sprawie drogi S-11. Jaki wariant wybieracie? [ANKIETA]

› Aktualności 3 miesiące temu    29.04.2019
Redakcja
komentarzy 46 ocen 1 / 0%
A A A

Na początku maja - w hali przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie - odbędzie się duże spotkanie z projektantami drogi S-11, poświęcone budowie przyszłej drogi ekspresowej na naszym terenie. Zaplanowano je na 8 maja w hali sportowej przy ZSP nr 3, o godz. 16.00.

Temat wzbudza ogromne emocje - na naszych łamach wiele razy opisywaliśmy gorące dyskusje, jakie toczyły się w minionym roku w tej sprawie.

Przypomnijmy: w Kowalewie mieszkańcy zdecydowanie sprzeciwiali się wariantowi, za którym opowiedziały się z kolei władze Pleszewa. Chodzi o zmodyfikowaną wersję wcześniejszego korytarza „A”. Wariant „A” - po sprzeciwach mieszkańców - został ostatecznie zastąpiony korytarzem „1”. I zakłada przebieg drogi najbliżej Pleszewa. - W rejonie Kowalewa został opracowany tylko jeden korytarz, którego przebieg został zmieniony tak, aby maksymalnie odsunąć się z inwestycją od zabudowań osiedla w kierunku szklarni oraz istniejącej DK11 - informowała Danuta Hryniewiecka, zastępca dyrektora ds. inwestycji w poznańskim oddziale GDDKiA. Jednak przy tym wariancie ewentualne „kolizje” występują w Ludwinie i Sowinie.

Korytarze numer 2 i 3 są z kolei do siebie w miarę podobne - na początku mają wspólny bieg niemal na granicy powiatu, następnie idą w górę, aż do linii kolejowej. Tu następuje rozdział - „dwójka” robi spory łuk w rejonie Taczanowa Drugiego - jednak wyżej niż we wcześniejszym wariancie - nie przecinając miejscowości na pół - i zbiega w dół - wzdłuż linii kolejowej. Trzeci korytarz biegnie z kolei w górę i łączy się z założeniami korytarza pierwszego.

Władze Pleszewa nie ukrywały, że najlepszym rozwiązaniem - z perspektywy rozwoju miasta - jest wariant korytarza pierwszego. I zdania w tej sprawie - co podkreślał na ostatnim zebraniu wiejskim w Kowalewie burmistrz - nie zmieniają. - Jesteśmy za wersją „A” - z punktu widzenia państwa - najmniej korzystną - mówił wprost Arkadiusz Ptak. Podkreślał jednak, że decyzja wynika z konieczności patrzenia na gminę nie przez pryzmat jednej miejscowości, ale całości. - W każdej wersji dochodzi do kolizji z nieruchomościami czy do wycięcia jakiegoś fragmentu lasu. Gdybym był mieszkańcem państwa miejscowości - i nie musiał patrzeć w kategoriach całej gminy - też bym pewnie był za innym rozwiązaniem - mówił burmistrz. - Może się to państwu nie podobać, może już u państwa straciłem - ale nie mam zamiaru państwa oszukiwać. Stanowisko miasta jest takie: walczymy przede wszystkim o drugi zjazd na terenie gminy Pleszew. Bo o ile zjazd w okolicach Nowej Wsi jest niemal pewny, o tyle zjazd na skrzyżowaniu drogi krajowej z ul. Dworcową i drogi na Korzkwy - możliwy jest tylko przy wariancie „A” - tłumaczył Arkadiusz Ptak.

O tym jakie są ostateczne plany dowiemy się jednak dopiero podczas spotkania z projektantami drogi S-11.

Jak podkreślają z kolei przedstawiciele GDDKiA podczas nich, poza zapoznaniem się z wstępnymi wariantami przebiegu drogi S-11 będzie można wyrazić swoją opinię - oraz złożyć uwagi i wnioski na specjalnych ankietach. Te dostępne będą m.in. w siedzibie urzędu. - Wypełnioną ankietę będzie można złożyć w trakcie spotkań informacyjnych, bądź w terminie 14 dni od spotkania we właściwym terenowo urzędzie. Może zostać również przesłana pocztą bezpośrednio na adres Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, bądź na adres e-mail: sekretariat_poznan@gddkia.gov.pl - informują przedstawiciele GDDKiA.

Zachęcamy do wzięcia udziału w ankiecie i komnetowania! 

Za którym wariantem przebiegu S11 jesteś?

ankieta dodana 29.04.2019, ilość wszystkich głosów: 294
Za wariantem korytarza 1
39%
Za wariantem korytarza 2
56%
Za wariantem korytarza 3
5%
+ 0 głosów: 1 (0%) 1 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
Komentarze (46)

Serwisy internetowe jarocinska.pl, zpleszewa.pl, rawicz24.pl, gostynska.pl, krotoszynska.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze nie są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
~ kol
3 miesiące temu ocena: 100%  46
Dzisiaj do Poznania pociągiem jedzie się 1 godz i 10 min,i to w lux warunkach w porównaniu z PKP "komuna" za 15 zł, a IC 59 min.Zostawiam samochód pod dworcem w Kowalewku i jadę......
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Ppl
3 miesiące temu ocena: 73%  45
Kolego pikolo to jak to jest: gdy będzie jeden węzeł to ludzie na niego nie trafia i nie dojadę do Poznania/Berlina/Paryza/Madrytu/Lizbony, tak? A gdy będą dwa węzły to już bez problemu wceluja w te drogę, tak? Masz ludzi za głupców?
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ pikolo
3 miesiące temu ocena: 33%  44
Oczywiscie, ze wladze `pleszewa MUSZA zrobic wszystko, zeby zrealizowano wariant A, jesli ulegna kilku krzykaczom z Kowalewa to powtorzy sie historia sprzed lat gdy budowano linie kolejowa i Pleszew nie rozwinal sie, pozostal zapyziala dziura ktora pozostal do dzisiaj.To ze Pleszew jest dziura to fakt , nic tego nie zmieni, nawet budowa S11, ale jesli wybiora wiariant inny niz A to miasteczko straci jeszcze bardziej, to juz bedzie powolny upadek, zostana sami piecownicy i ci wszyscy pseudo biznesmeni bo wszyscy mlodzi w miare inteligentni wyjada do Poznania albo za granice. Praca w Pleszewie jest dla luzerow a ta droga umozliwi podjecie pracy w Poznaniu.W niemczech ludzie jezdza do pracy 100 km w 1 strone i to nic dziwnego. O to toczy sie gra...
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ gregor
3 miesiące temu ocena: 88%  43
Już dziś w godzinę można się znaleźć w ścisłym centrum Poznania i to bez konieczności posiadania samochodu, który w takim Poznaniu staje się tylko wielkim problemem. Bez żadnej Ski i węzłów co 10 km. Z pożytkiem dla środowiska.
~ hmm
3 miesiące temu ocena: 50%  42
zgadzam się z Tobą nie może się powtórzyć historia z koleją, sam mieszkam w Kowalewie i na dodatek blisko wariantu 1 i cieszy mnie tylko to ze nie będzie to tak blisko jak w Jarocinie 30 metrów od zabudowań. Nie wiem jak ktoś wyliczył ze 100 metrów ma przechodzić koło Mieszka skoro obecna nie przechodzi tak blisko. Tylko proszę nie wyskakiwać że smog będzie bo za blisko domów będzie przechodzić.
~ PapaDanceMIX
3 miesiące temu ocena: 0%  41
A dla zainteresowanych - w odległej istocie rzeczy - zjazd Pleszew Zachód w okolicach Nowej Wsi/Folusz może mieć inne znaczenie - droga S12 właśnie tam może się dołączyć z łącznika do Brzezie a w rezultacie STETY lub NIESTETY ominie łukiem jarocin przechodząc obok Jaraczewa a Koszkowa włączając się w obwodnicę Gostynia Węzeł Drzęczewo i dalej do Leszna. Może o to wam chodzi??? jarociniacy!???
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ ja
3 miesiące temu ocena: 100%  40
Ale kolego, przy realizacji wariantu nr 2 również S12 będzie już "wyciągnięta" dzięki wiaduktowi nad koleją na zachód i dalej w kierunku Dobrzycy, pomiędzy Koźminem i Jarocinem w kierunku Borku na Gostyń i Leszno. Dla GDDKIA to nawet korzystniejszy wariant niż ten nr 1 bo załatwiona jest już sprawa wiaduktu nad lk272. No i wtedy północny węzeł do niczego Pleszewowi nie będzie potrzebny bo południowy będzie obsługiwał i S11 i S12.
~ papadancemix
3 miesiące temu 39
I dodam jeszcze jedną rzecz - droga S11 i S12 muszą się w którymś momencie przeciąć - bo to północ-południe, i wschód-zachód. I wyobraźcie sobie, że akurat obecna droga krajowa 12 jest wręcz wyciągnięta do jarocina. Przy koncepcji realizacji S12 niestety nie będzie jarocin brany pod uwagę - w ogóle S11 jest tam bardzo dziwnie zrealizowana - bo i ile omija Mieszków, to przecina jarocin. Niby podobne konkluzje mają mieszkańców ów Kowalewa. Ale to inna bajka. Dobra - węzeł dla S11 w Pleszewie-Folusz będzie wykorzystany do realizacji połączenia z S12. Są to bardzo spektakularne wieści, ale zrozumcie, że to są lekko potwierdzone informacje. Oczywiście to jest kilkanaście lat, ale nie po to GDDKiA wytyczyła tak a nie inaczej wariant 1. I dodam bo są takie same komentarze, żeby się włączyć w S12, ludzie z jarocina przyjadą do Pleszewa!
~ papadancemix
3 miesiące temu 38
Kolego gregor. S12 nie sądze, żeby ominęła np. Kalisz. Zazwyczaj trasę typu ekspresowa wyznacza się prawie po tej samej lini co DK. Więc zrozum to że akurat Pleszew będzie brany pod uwagę - idealna lokalizacja jak w Kępnie to stworzenie węzła S11 / S8
~ gregor
3 miesiące temu 37
S12 to planowane połączenie Piotrkowa Tryb. z Dorohuskiem. Łączeń płyt tektonicznych w naszych okolicach nie stwierdzono, tak by w najbliższej przyszłości Pleszew miał się znaleźć na tej trasie.
~ adamus
3 miesiące temu 36
I kolega "jarock" też idź do sklepu po rozum!
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ adamus
3 miesiące temu ocena: 40%  35
Ludzie - połowa waszych komentarzy powinna być usunięta. A więc tak - GDDKiA sama proponuje warianty potocznie zwane korytarzami, więc jest całkowicie świadoma, że jest w jej planach utworzyć dwa zjazdy w Pleszewie, w pleszewskich węzłach. Spora liczba ludzi krytykuje to, bo im się to nie podoba, że tu właśnie mogą powstać aż dwa zjazdy. I nie mogą się z tym zgodzić, bo w Pleszewie będą dwa zjazdy. Kolega jeden wpadł na pomysł, dokładnie nie jaki STIW, że ma omijać Pleszew. Kolego - czemu żeś nie był tak inteligentny i zabiegał o to, żeby ESKA w ogóle ominęła jarocin itp.??? Gdzie żeś był wtedy? Zróbmy może w linii prostej z samego pomorza na śląsk kreskę przez mapę i tak zróbmy drogę - i węzły pobudujmy w wioskach, bo przecież tak trzeba... Najpierw po rozum, później pisz.
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ gregor
3 miesiące temu ocena: 86%  34
Adamus, jedna sprawa mnie jeszcze interesuje. jak to jest, że jak ekspresówka poleci po samych obrzeżach miasta, tym samym wymuszając montaż tuneli, ekranów dźwiękochłonnych, po drodze z możliwością podwójnego zjazdu, przy okazji wysiedlając mieszkańców to miasto będzie się rozwijać, a jeśli ta sama droga poleci 4km dalej, już nie ogrodzona jak getto, bez koniecznych wysiedleń, łącząc się z Pleszewem w tym samym, ale tylko jednym miejscu, to nastąpi rozwojowy kataklizm, a co najmniej stagnacja ? I jak to jest, że pomimo 90 lat przebiegającej onegdaj przez sam rynek najpierw 10tki, potem 37ki, 43ki aż wreszcie krajowej 11tki z obwodnicą, która już też zarasta domami nikt nie dostrzegł potencjału Pleszewa, a jak tylko wyrosną dwa węzły z krajówką na terenie miasta, to nagle się to wszystko zmieni ? Niech będzie zjazdów i 10. Ale niech ich budowa nie odbywa się kosztem zdrowia i dorobku życia mieszkańców.
~ gregor
3 miesiące temu ocena: 100%  33
Tak właśnie jest poprowadzona A2 i A1. I jakoś nie słyszy się lamentu, że trzeba do Konina jechać, by do Warszawy dojechać. S11 też jest tak budowane. Narysuj sobie prostą kreskę od Katowic do Koszalina. Ta dokładnie przebiegać będzie przez Gołuchów Reszta to zabiegu w celu wykorzystania trasy jako obwodnice większych miast. Obwodnice. A nie drogi dojazdowe pod Biedronkę.Albo najlepiej dwie.
~ hirek
3 miesiące temu ocena: 0%  32
O żadne działki nie chodzi. Wiadome jest nie od dziś, że potocznie zwane kolesiostwo było, jest i będzie miało miejsce. To że ktoś się wzbogaci to trudno. Są i tacy, którzy zarabiali najniższą krajową od początku dziejów i nadszedł dzień, że mogą się wzbogacić. Są i tacy, którzy całkowicie bezinteresownie podchodzą to tematu i chętnie sprzedadzą grunty pod inwestycje. Ale grono zwolenników-zazdrośników będzie uparcie patrzeć ile kto weźmie! To ich interes! Ja pisząc ten komentarz chcę, żeby dla naszego miasta dało radę zrobić się tyle ile można bo to inwestycja, której już lepszej nie będzie - tzn. raczej nie będzie autostrady, ekspresówka to naprawdę kulminacyjny interes dla naszego regionu i to że mają być dwa węzły, czy dwa zjazdy to chyba powinno zależeć ludziom, żeby one powstały. Widzę że dużo osób z Południowej Oficyny czyli z jarocina wypowiada się na łamach naszego portalu...choć to samo.
~ Ppl
3 miesiące temu ocena: 100%  31
Adamus, o co Ci chodzi chłopie? O te działki na północy? Żeby przypadkiem nie straciły na wartości jak nie będzie wezla? Adamus, Adamus... kiepsko kombinujesz hehe 1 węzeł dla Pleszewa w zupełności wystarczy.
~ 123
3 miesiące temu ocena: 83%  30
Ale Ty bajki piszesz, jaki zjazd co 30 km, spójrz sobie na mapę gdzie są projektowane, taa, przeoczy zjazd, a co jak przeoczy dwa zjazdy hehhe To może od razu 5 zjazdów w Pleszewie? Może nie przeoczy? Nie no taki argument to naprawdę w stylu pleszewskiego biznesmena hehehe
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ jak z koziej d
3 miesiące temu ocena: 100%  29
nasr... zjazdów a potem wielce zdziwieni, że polskie autostrady to najdroższe drogi w budowie w całej Europie. Po co komu te zjazdy ? Do biedry będziesz biznesmenie ekspresówką zapindalał ?
~ Biznesmen z Pleszewa
3 miesiące temu ocena: 50%  28
proszę nie pisać pierdół na zachodzie zjazdy z autostrad są na skrzyżowaniu każdej landówki przez co łatwo i sprawnie można dostać się do każdej miejscowości a w razie przeoczenia zjazdu jedzie się kilka kilometrów dalej na następny zjazd i zawraca a wy chcecie budować zjazdy co 30 km? czyli co jak ktoś przejedzie zjazd to będzie musiał jechać do ostrowa i na węźle zawrócić? głupoty piszecie małomiasteczkowi bajkopisarze, im więcej zjazdów tym lepiej dla nas wszystkich! a co co w niedziele do kościoła jada niech się nie wypowiadają w temacie
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ kierowca
3 miesiące temu ocena: 50%  27
nie raz jechalem u niemca czy żaby i przejechałem zjazd szukając firmy, na szczęście za parę km jest następny i można zawinąć natomiast u nas proszę zobaczyć na A1 czy A2 DO NASTĘPNEGO ZJAZDU CZASEM JEST 30KM tak więc popieram im więcej węzłów tym lepiej
~ 123
3 miesiące temu ocena: 50%  26
Ale Ty bajki piszesz, jaki zjazd co 30 km, spójrz sobie na mapę gdzie są projektowane, taa, przeoczy zjazd, a co jak przeoczy dwa zjazdy hehhe To może od razu 5 zjazdów w Pleszewie? Może nie przeoczy? Nie no taki argument to naprawdę w stylu pleszewskiego biznesmena hehehe
~ gregor
3 miesiące temu ocena: 77%  25
To jakaś totalna bzdura. Jeżdżę różnymi ekspresówkami na co dzień. Jeszcze ani przez moment nie przeszła mnie myśl, a wjadę, zobaczę, zostawię trochę pieniędzy, bo jest blisko i można zjechać po drodze. Ekspresówki są po to, by się nimi szybko poruszać. Dla tych, którzy lubią zwiedzać, są drogi krajowe czy powiatowe. Taka droga ma być przede wszystkim najmniej uciążliwa dla mieszkańców. Od momentu jej budowy po czas jej użytkowania czy remontów. Od kilkudziesięciu lat przebiega przez Pleszew jedyna droga krajowa łącząca bezpośrednio Katowice z Koszalinem. Czy z tego powodu ktoś zainwestował choć złotówkę w to nędzne miasto (pomijając DMG, które objęło schedę po obrabiarkach)? Aby znaleźć sens forsowania określonych bzdurnych propozycji należy sprawdzić, kto jest właścicielem gruntów, przez które mają przebiegać. Bo jeśli nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o ...
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ ballada o...
3 miesiące temu ocena: 33%  24
Januszku, nie wszyscy jak ty najdalej zapindalają na swoim wigry do monopolowego.
~ janusz
3 miesiące temu ocena: 0%  23
chyba palcem po mapie :D
~ Biznesmen z Pleszewa
3 miesiące temu ocena: 38%  22
pragnę zauważyć, że Pleszew to potęga transportowa jest tu dużo firm a ludzie prywatnie mają po kilka aut i dużo podróżują po kraju, dlatego fajnie będzie jak będą 2 węzły ja wiem cebularze z jarocina mogą mieć 1 ale wiadomo furmankami się po takiej drodze nie jeździ więc kochani jak budować to na bogato, żebyśmy nie musieli jechać daleko do węzła jak będzie droga blisko to będą inwestorzy, może powstanie centrum logistyczne lub jakaś fabryka jak węzeł będzie daleko to będziemy jak ta wieś zwana jarocinem
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ szwagier
3 miesiące temu 21
Ażeby ino moim wnukom żyło się lepiej...
~ łojciec szwagra
3 miesiące temu ocena: 0%  20
no to szwagier jak nie jezdzić po autostradach i są tobie one nie potrzebne to po kiego wała tutaj komentujesz?
~ szwagier
3 miesiące temu 19
"ludzie prywatnie mają po kilka aut i dużo podróżują po kraju" chyba palcem po mapie panie biznesmenie, który pewnie z biznesem ma mało wspólnego a szkoła jaką skończył to wyższa szkoła hałasu i melanżu na fb. Moim jedynym autem jest auto 20 letnie a moja podróż po kraju wygląda tak że podróżuję codziennie z domu do pracy i z powrotem i pewnie nie tylko ja...
~ zorientowany
3 miesiące temu ocena: 91%  18
To znaczy jak będzie 1 węzeł to te wszystkie inwestycje nie powstaną? Ciekawa teoria, tylko ma niewiele wspólnego z rzeczywistością. 1 węzeł w zupełności wystarczy dla 17 tysięcznego miasteczka. Pleszew nie jest centrum tego regionu, żeby musiał mieć wielki ring. Ważniejsze jest, żeby ta droga służyła ludziom a nie kilku prominentnym właścicielom gruntów.
~ luk
3 miesiące temu ocena: 57%  17
Korytarz 2 wchodzący w 3 za Pleszewem najbardziej optymalny.Koszty większe z uwagi na 2 wiadukty kolejowe ale za 20 lat będą żałować, że nie wybiorą ominięcia Kowalewa od strony południowej panie Ptak
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ jarock
3 miesiące temu ocena: 82%  16
Jesli to ma być trasa ekspresowa to należy do celu dojechać jak najszybciej ! Trasa Poznań -Jarocin- Ostrów Wlkp.- Kępno- Bytom powinna omijać Pleszew w dużej odległości... Inaczej ta eska nie ma sensu... Nie mam nic przeciwko Pleszewowi.
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Stiw
3 miesiące temu ocena: 93%  15
Jeśli macie pad ręką mapę Polski to proszę w prostej lini wyznaczyć trasę z Jarocina do Ostrowa , to naprawdę ta prosta linia omija Pleszew w dużej odległości i niech tak zostanie , a mieszkańcy Pleszewa na węzeł do Kotlina lub do Witaszyc dojadą bez problemu
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Polak
3 miesiące temu ocena: 67%  14
Racja,drogi ekspresowe powinny być możliwie najprostrze.W przeciwnym wypadku podróż np.nad morze będzie znowu bardzo długa.Resztę uzupełnią powiatówki.
~ tylko wariant A !
3 miesiące temu ocena: 57%  13
Pani redaqktorowa naczelna ŻpL - a co nas obchodzi węzeł Jarocin ? Jak nie macie węzła Pleszew, to lepiej nic nie wstawiać. DEZINFORMUJECIE ZAMIAST INFORMOWAĆ.
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Krowiarek
3 miesiące temu ocena: 45%  12
Tylko 2, nie słuchać Taczanowiakow !!!!
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ !
3 miesiące temu ocena: 50%  11
Goń się...
~ Ppl
3 miesiące temu ocena: 62%  10
Nie ma wariantów A, B, C. Są tylko 1, 2 i 3. I tylko wariant 2 może być brany pod uwagę. 1 to wysiedlenia i rozbiórki.
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ *
3 miesiące temu ocena: 100%  9
Wariatów jest pełno na tym świecie, w Pleszewie także.,
~ Adamus
3 miesiące temu ocena: 29%  8
Zdecydowanie wariant A - i chodzi o dwa zjazdy w Pleszewie, a to jest już wielki plus do wszystkiego. Skoro są przeciwnicy - trzeba ich wysłuchać, ale nie mydlmy oczu - bo korzyść jest dla wszystkich, a w demokracji zawsze ktoś będzie skrzywdzony, bo w sumie nie ma idealnego systemu, by każdemu dogodzić, a to nie jest koncert życzeń :) GDDKiA wie, że każdy wariant jest OK, ale my jesteśmy społecznością lokalną i zróbmy wszystko, żeby były dwa zjazdy w Pleszewie - czyli WARIANT A jest odpowiedni dla nas! Przecież nikt nie będzie żył wiecznie, więc niech kolejne pokolenia mają łatwy dostęp z naszego miasta czy do inwestycji czy drogi ekspresowej.
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Adamus
3 miesiące temu ocena: 20%  7
Do Stefana - kolego Stefanie co ma wspólnego liczba mieszkańców? Mówisz o Środzie a jedyna droga krajowa w tym mieście prawie je już omija, więc ile ma być tam węzłów niby do czego??? Jarocin??? Hmmm, tak wybrali, a że w PPL mają być dwa to Ci żal dxxx ściska czy co? Jest okazja więc wykorzystajmy, bo dwa węzły północ Pleszew i południe Pleszew to większa szansa na rozwój różnych stron miasta i pobliskich silnie zurbanizowanych z Pleszewem miejscowości. Co do Kępna? To już nie wspomniałeś, że miasto jest NO MNIEJSZE o Pleszewa.
~ piekażef
3 miesiące temu ocena: 33%  6
Adamus ma rację. Jak się Mleczarkom nie podoba, mogą się przenieść do Koziarocina
~ Stefan
3 miesiące temu ocena: 75%  5
Jarocin jest większy od Pleszewa i ma 1 węzeł, Środa jest większa od Pleszewa i ma 1 węzeł, Kępno ma 1 węzeł a Pleszew ma mieć dwa węzły bo taka ma ambicje tak? A że ludzi trzeba będzie przesiedlic z połowy Kozminskiej, Baranowka to już nikt na to nie patrzy. Byleby bogaci panowie którzy kupili sobie działki mieli teraz tereny inwestycyjne, tak?
~ mleczarek
3 miesiące temu ocena: 33%  4
Tylko wariant A. Nie słuchać Kowalewiaków !!!!!
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Pleszewianin
3 miesiące temu ocena: 100%  3
Dlaczego ktoś robi takie spotkanie o godzinie 16:00 - wiele osób pracuje i nie ma szans wziąć w nim udziału, choć bardzo by chciała. Nie można zmienić godziny spotkania na późniejszą? Jak zwykle pracujący to grupa najmniej brana pod uwagę :)
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ też Pleszewianin
3 miesiące temu 2
16:00 to i tak lepiej niż wcześniejsze spotkania łaskawie przez miasto organizowane o godz. 12:00. Dla tych, którzy nie mogą uczestniczyć pozostaje czytać informacje bezpośrednio na stronach GDDKiA a nie redagowane przez włodarzy miasta. Wyrobić sobie własne zdanie i koniecznie wypełnić i odesłać choćby mailem ankietę do GDDKiA.
~ Tomek
3 miesiące temu ocena: 100%  1
Robicie ankietę, a szkoda, że nie zamieściliście mapki z proponowanymi korytarzami zamiast tej z okolicami Jarocina, która tutaj jest delikatnie mówiąc nie na miejscu...
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji