Jak trafić na pierwsze miejsce w Google? Stosuj się do porad ekspertów, a Twoja strona przyniesie Ci więcej klientów

Opublikowano:
Autor:

Jak trafić na pierwsze miejsce w Google? Stosuj się do porad ekspertów, a Twoja strona przyniesie Ci więcej klientów - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Badania marketingowe oraz zachowania konsumenckie jasno pokazują, że kluczowy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych ma internet. Obojętnie, czy klient ma zamiar zamówić towar z dostawą do domu, znaleźć restaurację w okolicy czy skorzystać z usług fachowca. Pierwszą rzeczą, którą zrobi, jest wpisywanie stosownej frazy w Google. W dobrze pojmowanym interesie każdego przedsiębiorstwa leży, aby firmowa witryna zajęła jak najwyższe miejsce w tym serwisie.

Pozycja lidera rankingów wyszukiwarki gwarantuje ogromne zainteresowanie firmową witryną

Według statystyk internauci niezwykle rzadko zaglądają na drugą stronę wyników. Zdecydowana większość, bo ponad 97% wszystkich użytkowników, odwiedza jedynie kilka witryn, które algorytm Google sklasyfikował na czołowych miejscach. Rzecz jasna najwięcej użytkowników przyciąga ta witryna, która znalazła się na pierwszym miejscu. W zależności od branży oraz frazy, przekłada się to na 40-60% udziałów w całym ruchu z wyszukiwarki na serwisy zewnętrzne.

Liczby przedstawiają się niezwykle kusząco, co jednak należy zrobić, aby się tam znaleźć? Odpowiedzią na to pytanie jest kompleksowe pozycjonowanie stron. Zajmują się tym wyspecjalizowane agencje, takie jak rodzimy Afterweb. Poprzez działania zmierzające do poprawy jakości firmowej strony, zbudowanie zaplecza wartościowych linków oraz spełnienia narzuconych przez Google standardów, można systematycznie piąć się w górę rankingów i wyprzedzić całą konkurencję. Im wyższa pozycja, tym więcej wejść potencjalnych klientów, a w konsekwencji zwiększa się liczba transakcji oraz przychody firmy.

Miejsce na szczycie Google da się również kupić. Mowa oczywiście o reklamach PPC

Skuteczne i rzetelne pozycjonowanie to proces, przebicie się na pierwsze miejsce w najpopularniejszej wyszukiwarce zajmuje nieco czasu. Wyniki finansowe potwierdzają, że opłaca się to robić w sposób profesjonalny, a pozycjonowanie łączyć z reklamami w Google Ads. Linki sponsorowane przynoszą natychmiastowe efekty. Wystarczy „jedynie” zaoferować największą stawkę na swego rodzaju platformie aukcyjnej za pozycję numer jeden i czekać, aż kliknięcia zamienią się w rosnącą sprzedaż. Wysoki współczynnik konwersji to jednak nie wszystko, trzeba jeszcze zwrócić uwagę na optymalne rozplanowanie budżetu czy ukierunkowanie reklam do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Tym również zajmują się specjaliści, konieczne jest aby mieli stosowne certyfikaty wystawione przez samo Google.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE