Ofensywa reklamowa legalnych bukmacherów

Opublikowano:
Autor:

Ofensywa reklamowa legalnych bukmacherów - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Różne

Za nami jesienna ofensywa reklamowa bukmacherów. W branży zakładów bukmacherskich okres jesienny to przede wszystkim start nowych rozgrywek ligowych w najpopularniejszych dyscyplinach sportowych – wiele z nich chętnie obstawiają miłośnicy zakładów. Stąd to również świetny czas by odświeżyć swój wizerunek i przypomnieć o sobie kibicom i graczom. Wiele firm postawiło zatem na ciekawe kampanie reklamowe, które z pewnością przykuwają uwagę humorem czy ciekawymi nawiązaniami do świata sportu.

 

 

Ofensywa reklamowa - pomysłowi bukmacherzy

Stałym elementem stosowanym przez firmy bukmacherskie w walce o pozyskanie klienta jest oferowanie nowym graczom bonusów bukmacherskich. Jednak bukmacherzy nie poprzestają na tym i starają się docierać do potencjalnych klientów na wiele różnych sposobów. Jednym z nich jest reklama – zarówno ta prowadzona w tradycyjnych mediach jak telewizja czy radio jak też w Internecie. A tutaj pomysły nie mają końca. Pomysłowi są nawet nie tyle sami bukmacherzy, co zatrudnione przez nich zewnętrzne firmy odpowiedzialne za przygotowanie spotów i działań reklamowych. Trzeba przyznać, że specjaliści od branży kreatywnej potrafią stanąć na wysokości zadania i wiele stworzonych przez nich reklam zapada w pamięć. Kto i czym próbował nas uwieść tej jesieni?

STS postawił na kampanię z hasłem „STS dobrze wiesz… #Wiedziałem”. Klip promocyjny funkcjonuje w dwóch wersjach – z których jedna podkreśla dodatkowo, że STS jest sponsorem polskiego sportu. Przyjemny obrazek mocno uderza w kibicowskie tony – radość po trafieniu, zwycięstwie, wyrównaniu i rzucone w emocjach „wiedziałem”. Jakież to prawdziwe! Za tą reklamę należy się plus dla bukmachera bo chyba każdy może wyobrazić sobie siebie w roli jednego z bohaterów filmiku. Kampania skierowana jest zarówno do telewizji jak i online.

Największy konkurent kierowanej przez Mateusza Juroszka spółki również nie próżnuje. Fortuna – bo właśnie o tym bukmacherze mowa – przygotował serię kilku humorystycznych spotów nawiązujących do boiskowych wydarzeń. Mamy zatem naradę przy rzucie karnym czy rozgrzewkę obok ławki rezerwowych. Krótkie, celne i z przymrużeniem oka.

Nowi oraz mniejsi gracze na polskim rynku legalnych zakładów bukmacherskich skupili się przede wszystkim na promowaniu swoich ofert oraz uwypukleniu sponsoringów. Betclic mocno postawił na siatkówkę. Polska kadra ostatnio była na ustach wielu kibiców zdobywając brązowy medal Mistrzostw Europy – bukmacher będący partnerem polskiej siatkówki przypomina o tym fakcie w swoich kanałach internetowych okraszając to sloganem #GramyZMistrzami.

Innym przykładem może być też firma Totolotek, która promuje się przede wszystkim poprzez piłkarski Puchar Polski. Firma jest sponsorem tytularnym tych rozgrywek a te rozkręcają się na dobre. Promocja niejako więc napędza się sama i z tego mogą cieszyć się właściciele bukmachera.

Betfan z kolei nawiązał współpracę z Mariuszem Pudzianowskim i jego… koniem. Bukmacher został również sponsorem tytularnym wyścigowego rumaka, który zadebiutował już w biegach na warszawskim Służewcu. Z jednej strony to coś zupełnie nietypowego jak na polskich bukmacherów – z drugiej wyścigi konne nieodzownie kojarzą się z obstawianiem poszczególnych gonitw, a więc można powiedzieć, że „nowoczesny” BETFAN wizerunkowo chce nieco wrócić do korzeni. No i przyznajmy – czy umięśniony Pudzian w połączeniu z koniem nie budzi skojarzenia z reklamą popularnego dezodorantu? Oczko puszczone w stronę odbiorców chyba nie jest przypadkowe.

Możemy spodziewać się, że w najbliższym czasie nowe współprace oraz starsze zobowiązania sponsorskie zaowocują kolejnymi ciekawymi hasłami i spotami reklamowymi. Mimo wszystko to co graczy cieszy najbardziej pozostaje niezmienne – sportowa karuzela ruszyła na dobre i praktycznie codziennie otrzymujemy konkretną dawkę emocji. Przynajmniej tak można się pocieszyć patrząc na szarość za oknami.

Oglądając kolorowe reklamy pamiętajmy jednak o tym że zakłady bukmacherskie mogą spowodować nie tylko ogromne problemy finansowe, ale także mogą doprowadzić do uzależnienia. Ponadto gra w firmach bukmacherskich którym nie zostało wydane polskie zezwolenie jest zabroniona, dlatego wybieraj wyłącznie legalnych bukmacherów posiadających wszystkie niezbędne zezwolenia.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE